Nová generácia i20 prekvapí novými tvarmi, ktoré síce na prvý pohľad sedia do rodiny, ale pôsobia drahšie. Za nový dizajn môže evolúcia štýlu Fluidic Sculpture.   Oproti náčrtom, ktoré Hyundai uverejnil ešte pred živými obrázkami je reálna verzia o niečo umiernenejšia.

Zaujímavým prvkom karosérie je strecha. Tá sa vďaka čiernemu poslednému stĺpiku karosérie vznáša v priestore. Optická hračka vynikne najmä pri voľbe bledej farby. Pre lepšie vybavené verzie má Hyundai nachystané LED svetlá dozadu a integrované LED na denné svietenie vpredu.

Malý hatchback, ktorý má konkurovať aj Renaultu Clio či Fordu Fiesta, ponúkne na svoju triedu slušný priestor v interiéri. Môže za to rázvor, ktorý oproti predchodcovi narástol o 45 milimetrov. V novej generácii dosahuje 2570 milimetrov a skrátka neprišiel ani batožinový priestor s objemom 320 litrov.

Fotografie interiéru zatiaľ automobilka nezverejnila, ale vo výbave nebude chýbať multifunkčný volant a výduchy klimatizácie pre zadné sedadlá. Prvky, na ktoré si zvykajú aj zákazníci tejto triedy, ako bezkľúčové štartovanie, start-stop či automatická klimatizácia, budú závislé od stupňa výbavy a motora.

Hyundai i20 - s veľkými diskami a hnedou farbou vyzerá exkluzívne Zdroj: Hyundai

O agregátoch sa tiež zatiaľ nehovorilo, ale dá sa očakávať benzínový motor Kappa s objemom 1,2 litra a výkonom 64 kW (86 k), ktorý pracuje aj v menšom modeli i10. Na naftovom poli bude farby hájiť 1,4-litrová pohonná jednotka s 66 kW (90 k). Ďalšie detaily ako aj fotky interiéru automobilka zverejní s blížiacim sa autosalónom.