Dizajn nového modelu presne pokračuje v ostrých líniách, s ktorými Lexus bojuje aj na ostatných modeloch. Charakteristická veľká maska pripomínajúca napríklad presýpacie hodiny tiež má svoje pevné miesto.

Z konceptu sa na sériový model dostali zadné prepojené svetlá s viac ako 120 LEDkami. Lexus pre nový model pripravil aj nové sady 17 a 18-palcových zliatinových diskov s dizajnom, ktorý má zlepšovať aerodynamiku.

Interiér až tak avantgardný ako exteriér nie je. Prvky majú logické rozmiestnenie a dokonca niektoré zostali samostatné. Nie všetko sa ovláda cez dotykový displej. Výduchy klimatizácie sú podsvietené LEDkami. Bezdrôtový systém ich zapojenia využíva elektromagnetickú rezonanciu medzi dvoma cievkami na napájanie svetielok.

Lexus UX 04 Zdroj: Lexus

Základným motorom bude dvojliter v modeli UX 200. Bude mať výkon 125 kW (170 k). Jedinou možnosťou prevodovky bude bezstupňové CVT, ale úplne nové, ktoré vyvíjal sám Lexus. Benzínový model bude mať pohon prednej nápravy.

Lexus by nebol kompletný bez ponuky hybridu, takže aj UX bude mať možnosť označenú UX 250h. Celkový výkon bude približne 132 kW (180 k) a táto verzia mať pohon všetkých kolies, vďaka elektromotoru umiestnenému vzadu. Pripojenie zadnej nápravy je možné až do 70 kilometrov za hodinu. Nad touto rýchlosťou je aj UX 250h výhradne predokolkou.

Lexus UX 07 Zdroj: Lexus