Z úžitkového modelu ten osobný prevzal kompletne celú pohonnú sústavu. To znamená elektromotor s výkonom 66 kW (90 k) a krútiacim momentom 200 Nm. Balík batérií s kapacitou 22,5 kWh je schovaný vzadu na pomocnom ráme pod interiérom, čiže vnútro nie je žiadnym spôsobom obmedzené.

Podstatnou informáciou je, že z rýchlonabíjacích miest CHAdeMO dokáže pribudnúť až 50 percent už za 15 minút. To by mohlo znamenať dojazd približne 85 kilometrov. Na kontrolu dobíjania sa dá použiť mobil s nainštalovanou aplikáciou komunikujúcou s autom. Zobrazuje stav nabitia a je s ňou možné nastavovať predhrievanie auta.

Citroën E-Berlingo Multispace - nabíjacie dvierka sú v prednom pravom blatníku Zdroj: Citroën

Vnútro zostáva veľkostne nezmenené oproti benzínovej a naftovej verzii. Stále ponúka miesto pre piatich pasažierov. Po sklopení a prípadnom vybratí sedadiel sa veľkosť batožinového priestoru, či skôr ložného priestoru dostane až na 3000 litrov.

Podľa automobilky je dojazd 170 kilometrov dostačujúci. Aj v prípade teoretického dojazdu. Reálne sa môže vyšplhať na 120 kilometrov, v zime samozrejme o niečo menej. Stále to však má byť dosť, keďže priemerný vodič denne spraví približne 100 kilometrov.

Dojazd 170 kilometrov je stále relatívne málo, ak sa do porovnania dostanú aj iné modely. Väčšinou je dojazd vozidiel na úrovni okolo 300 kilometrov. Na mestskú prepravu však bude stačiť aj kratší dojazd Berlinga, len nabíjať ho bude nutné častejšie.

Citroën E-Berlingo Multispace - pred vodičom je ukazovateľ využitia energie Zdroj: Citroën