Technológia sa volá Citroën Connected Cam a funguje podobne ako kamery, vďaka ktorým je plný youtube ruských búračiek. Zaznamenáva dvojminútové videá, ale bez zvuku. Prídavná funkcia je možnosť pripojenia telefónu cez wi-fi a priamo zdieľania obsahu aj na sociálnych sieťach, či mejlom.
Okrem videí dokáže aj fotiť. Na to slúži tlačidlo na spodnej časti držiaka kamery za spätným zrkadlom. Fotografie aj videá majú slušnú kvalitu Full HD (1920x1080 pix). Optika je širokouhlá, takže zachytáva celú šírku čelného skla.
Pri jazde sa správa C3 na šestnásťpalcových diskoch lepšie ako väčší Cactus. Citroën akoby sa práve s modelom C3 vracal k tým tradičným a pohodlným autám. Tradičným však nie z dizajnového hľadiska. Dvojúrovňové hlavné svetlá budú predmetom diskusií.
Citroën C3 - je pohodlnou alternatívou triedy Zdroj: jmr
Interiér je triezvejší ako v Cactuse. Ovládanie dotykovým displejom síce zostalo, ale samotný displej je omnoho rýchlejší a lepšie reaguje. Pred vodičom je však tradičná dvojica tubusov s prístrojmi. Hádate správne, C3 má aj otáčkomer.
Ponuka motorov obsahuje tri benzínové PureTechy a dva naftové BlueHDI. Stredne výkonný benzínový a atmosférický trojvalec PureTech 82 má výkon akurát a vibrácie cítiť len veľmi jemne. Pri jazde sa správa veľmi príjemne a absenciu valca necítite.
Citroën C3 - prístrojová doska je konvenčnejšia ako v Cactuse Zdroj: jmr