Tesne po predstavení sa objavili názory, že niektoré detaily sú podobné ako na Mazde MX-5, či na Jaguare F-Type. Niektoré zdroje uvádzali, že zadná časť je podobná s konceptom od, už neexistujúceho Fiskeru.

Miles Nurnberger, vedúci dizajnérov exteriéru, povedal, že kým DB11 je džentlmen, Vantage je lovec. Je však jasné, že veľa dizajnérskych prvkov preberá od konceptu DB10, ktorý bol určený výhradne pre potreby natáčania filmu o Jamesovi Bondovi, Spectre.

Je však jasné, že nový dizajn vytvára dojem dynamiky už keď auto stojí. Aston Martin spravil dizajn, ktorý naviac ponúka dostatok prítlaku bez akýchkoľvek spojlerov, či už pevných, alebo výsuvných.

Aston Martin Vantage 07 Zdroj: Aston Martin

Interiér je ešte väčším šokom ako exteriér. Tvary sú zložité a do interiéru preniká aj farba zovňajšku, ak zákazník nechce karbón, či hliník. Stredová konzola je znova inšpirovaná Bondovým DB10 a má radenie prevodov tlačidlami. Volant má zospodu zrezaný tvar, aby nechal viac miesta pre nohy vodiča.

Vantage bude mať rozloženie hmotnosti 50:50, čomu pomáha relatívne ľahký motor V8 s objemom 4 litre od AMG. Motor s dvomi turbami má pre Vantage upravené nastavenie riadiacej jednotky, mapy vstrekovania paliva, nastavenie prevodovky a vyladenie výfuku.

Motor má stále 375 kW (510 k), čo je o 59 kW (80 k) viac ako mal predchodca. S 1650 kilogramami má nový Vantage hmotnosť nižšiu o 150 kilogramov ako doteraz. Zlepšenie pomeru výkonu a hmotnosti sa prejavilo aj na zrýchlení. Stovku dokáže vyvinúť v priebehu 3,7 sekundy a maximum leží pri 310 km/h. Aston Martin zatiaľ vyvrátil špekulácie o použití dvanásťvalca.

Aston Martin Vantage 12 Zdroj: Aston Martin