Štýl nového Evoque sa priližuje trochu väčšiemu Velaru. Podobné tvary sú badateľné na svetlách, nárazníku a vlasne takmer na všetkých prvkoch. Land Rover dokonca použil pre menší model rovnaké zapustené kľučky.

Ponuka bude obsahovať dve vizuálne trochu odlišné verzie. Klasickú doplní alternatíva R-Dynamics s prvkami v medenej farbe. Tie však bude možné nahradiť čiernymi alternatívami v rámci balíka Black.

Interiér je rovnako Velarovský ako exteriér. Dôležité je, že sa konštruktérom podarilo, vďaka použitiu novej platformy, zväčšiť priestor ako na zadných sedadlách, tak v batožinovom priestore.Ten má veľkosť 610 litrov v základom stave, ale po sklopení sedadiel rozdelených v pomere 40:20:40 sa objem zväčší až na 1 430 litrov.

Nová generácia Evoque je až o 13 percent tuhšia ako bol predchodca. A tiež sa podarilo utlmiť vibrácie a hluky. JLR dokonca oznámil, že na každom aute použije až 33 kilogramov prírodných a recyklovaných materiálov, aby znížil dopad na životné prostredie. Nevyzerá to ako veľa, ale treba brať do úvahy, že automobilka v ostatných rokoch predávala nad 100-tisíc kusov ročne.

Range Rover Evoque - v ponuke bude zatiaľ iba päťdverák Zdroj: Land Rover

O zredukovanie priameho dopadu sa majú postarať nové hybridné pohonné jednotky. Tie budú pozostávať zo spaľovacieho benzínového dvojlitra a elektromotora. Celkový výkon systému je 221 kW (300 k). Menej zelenou alternatívou bude klasický benzínový model s výkonom 185 kW (252 k). Automobilka nehovorí o manuálnej prevodovke, ale zatiaľ iba o 9-stupňovom automate.

Pozitívnou novinkou je aj použitie systému ClearSight Ground View. Ten využíva prednú kameru a tie v zrkadlách, aby na displej premietol obraz, ktorý by bolo vidno, keby auto nemá kapotu a ani komponenty schované pod ňou.

Viac technických detailov o Evoque prezradí automobilka už onedlho, vo februári, po svetovej premiére na autosalóne v Chicagu.