Novitec Rosso môže vďaka druhému slovu znieť akokoľvek taliansky, úpravca sídli v Nemecku. A svoju ponuku, ktorá obsahuje všetky súčasné modely Ferrari obohatil o najnovší prírastok. Okrem Californie, 458 a FF má prvé možnosti úprav aj pre F12berlinetta.
Aerodynamický balík je stále vo fáze vývoja, tak vzhľad menia len niektoré prvky použiteľné z ostatných modelov. Tými sú hlavne disky kolies s priemerom 21 palcov a pneumatikou 255/30 ZR21 vpredu a 22 palcov vzadu, ale s gumovou obručou s rozmerom 335/25 ZR22. Obutie dodáva talianske Pirelli.
Úpravca sa v prvom rade venoval motoru. Z V12 s objemom 6,2 litra dostalo Ferrari 545 kW (740 k) a 690 Nm. Novitec Rosso ponúka zvýšenie o 17 kW (23 k) a 13 Nm. Celkový výkon 562 kW (763 k) a krútiaci moment 703 Nm nie sú konečnými hodnotami, pretože ďalšie štádiá sú vo vývoji.
Obmedzovač otáčok motora dostal hranicu posunutú z 8500 na 8900 otáčok. Úpravca tvrdí, že to zlepšilo prechod medzi jednotlivými stupňami sedemstupňovej dvojspojkovej prevodovky. Najväčší úspech celej úpravy tkvie v zvýšení maximálnej rýchlosti o 5 km/h na 345 km/h.
Športové pružiny sa postarali o zníženie auta o 40 milimetrov. Novitec Rosso si je dobre vedomý, že auto by sa mohlo stať nepoužiteľné kvôli rôznym druhom spomaľovačov a ponúka aj systém dočasného zdvihnutia prednej časti vozidla až o 40 milimetrov.
Nový výfukový systém pre F12 spolupracuje s ovládačom Manettino na volante a prostredníctvom ventilov s klapkami mení zvuk.
Foto – Novitec Rosso