Sedan s oku lahodiacimi tvarmi neušiel pozornosti úpravcov. Nemecká firma Novitec sa v rámci svojej sekcie Tridente, zameranej práve na Maserati, pustila práve do Ghibli. A našťastie sa neuchýlila k prehnaným tvarom a zvláštnym riešeniam.
Úpravca sa nezľakol ani naftového agregátu. Trojliter V6 mal pôvodne 202 kW (275 k). Po aplikácii balíka N-Tronic získal naviac 35 kW (47 k). Celkovo tak dosahuje 237 kW (322 k) a 680 Nm. Aj vďaka osemstupňovej automatickej prevodovke sa čas potrebný na dosiahnutie stokilometrovej rýchlosti skrátil o 0,7 sekundy. Šprint trvá iba 5,6 sekundy.
Výkonové vylepšenia sa dostanú aj k modelom s benzínovým šesťvalcom twin-turbo bez ohľadu na poháňanú nápravu. Po doplnení prídavnej riadiacej jednotky N-Tronic sa motoru zmení mapa vstrekovania a zapaľovania a jemne sa zvýši tlak túrb.
Najvýkonnejšie modely, označené ako Ghibli S a Ghibli S Q4 tiež nezostali bokom. Ich výkon sa dostal na 350 kW (476 k) a krútiaci moment až na 640 Nm. V praxi to pre štvorkolku znamená stovku za 4,4 sekundy a maximum až 294 km/h.
Maserati Ghibli Novitec Tridente - zadný spojler na kufri je ľahko prehliadnuteľný Zdroj: Novitec Tridente
Okrem úprav motora sa však dočkala aj karoséria. Balík aerodynamických doplnkov pozostávajúci z predného spojleru, prahov a zadného spojleru vytiahne z peňaženky 3120 eur. Obrovské 22-palcové zliatinové disky s pneumatiky zase stoja 3980 eur.