Na začiatok stavil Novitec, v prípade dvanásťvalcového modelu Ferrari na vizuálne zmeny. V prvom rade kričia nové disky kolies. Aj napriek stredovej krytke s koňom nie sú originálne Ferrari, ale má ich na svedomí Vossen. Vpredu majú priemer 21 palcov a vzadu až 22 palcov.
Okrem diskov prišiel pod nôž aj podvozok, nové pružiny dostávajú celé auto k zemi o 35 milimetrov. A to ani sériové nebolo vysoké. Okrem vizáže takýto zásah aj znižuje ťažisko, čím by mal zlepšiť jazdné vlastnosti na kvalitných cestách.
Problémom pri prechádzaní retardérov má zabrániť systém zdvíhajúci prednú časť vozidla o 40 milimetrov, takže ešte o 5 milimetrov vyššie ako bola pôvodná výška v sériovom stave. Ovláda sa stlačením tlačidla v interiéri.
Ferrari 812 Superfast Novitec - aj napriek logu sú disky od Vossenu Zdroj: Novitec
Vzadu vidno nové koncovky výfuku s priemerom 110 milimetrov. Celé nové výfukové potrubie umožnilo ušetriť až 11 kilogramov oproti sériovému systému. Na výber sú matné, alebo leštené koncovky z nehrdzavejúcej ocele. Ako inšpirácia pre výfukový systém vraj slúžili špeciály F1.
Úpravca vraj pracuje aj na zvýšení výkonu motora V12 s objemom 6,5 litra. Nie je to také jednoduché ako v prípade prepĺňaných agergátov ako má McLaren 720S. Atmosférický motor dosiahne úpravou riadiacej jednotky len nevýrazný nárast.
Ferrari 812 Superfast Novitec - vzadu sú koncovky výfuku s 110 mm priemerom Zdroj: Novitec