Základný tvar sa nezmenil a dá sa v ňom identifikovať pôvodná verzia súčasného roadsteru. Na prednom nárazníku narástli otvory na prívod vzduchu, sú väčšie ako pred inováciou. Úplne nové sú bi-xenónové reflektory s LED denným svietením, podľa vzoru ostatných modelov, so štyrmi svietiacimi bodmi.
Bočné tvary oživia zmenené prahy či väčšie otvory na prívod vzduchu za dverami. Ich vrchná časť tvorí jednu líniu s novými kľučkami dverí. Zadné LED svetlá získali 3D efekt a sú spojené pásom s názvom výrobcu, pod ktorým si našli miesto označenia modelu vrátane nového čísla.
Porsche 718 Boxster - do názvu pribudlo číslo
Aj keď sa môže zdať, že interiér veľa inovácií neprináša, tvar prístrojovej dosky je predsa trochu iný. Tam, kde boli štvorcové výduchy klimatizácie sú po modernizácii kruhové. Nový volant pripomína hybridný 918 Spyder. Do ponuky sa tiež dostane aj najnovšia verzia informačno-zábavného systému Porsche Communication Management.
Zásadnou zmenou však bude motor. Porsche 718 Boxster bude mať štvorvalec s objemom dva litre a prepĺňaním. Oproti šesťvalcu s atmosférickým plnením a objemom 2,7 litra má naviac 26 kW (35 k) a 100 Nm. Celkovo sa dostáva na 221 kW (300 k) a 380 Nm.
Porsche 718 Boxster - nový volant je ako v 918 Spyder
Posilnená základná verzia s dvojspojkovým automatom a balíkom Sport Chrono zvládne maximálne 270 km/h a na stovku sa dostane za 4,6 sekundy. Výkonnejší 718 Boxster S má tiež štvorvalec, ale s objemom 2,5 litra. Tomu pribudlo 26 kW (35 k) výkonu a 58 Nm. Finálne čísla sú 258 kW (350 k) a 418 Nm.
Stovku zvládne za čas len tesne nad štyri sekundy. Maximálne sa rozbehne na 285 km/h. Oba štvorvalcové motory zostávajú s koncepciou protibežných piestov, ako mali aj šesťvalce.
Aj napriek vyššiemu výkonu sa spotreba spolu s emisiami znížila až o 13 percent. Zníženie počtu valcov a spotreby je zaujímavé aj vzhľadom na zvýšenie hmotnosti jednotlivých modelov až o 100 kilogramov.
Kupé Cayman môže očakávať rovnaké zmeny.