Automobilka si turbom pomáha kvôli stále prísnejším emisným normám od Európskej únie. Kvôli nim musel 4,5-litrový osemvalec s atmosférickým plnením odísť do histórie. V 458 Italia dosahoval svoj najvyšší výkon pri 9 000 otáčkach za minútu.
Za prednými sedadlami nového modelu 488 GTB sa objaví úplne nový motor. V8 s objemom 3,9 litra ponúkne aj vďaka dvom turbám 493 kW (670 k) pri 8000 otáčkach a 760 Nm pri troch tisícoch otáčok. Spojenie so sedemstupňovou dvojspojkovou prevodovkou znamená stovku za 3 sekundy.
Ešte zaujímavejšia ako stovka je dvojstovka. Na ňu sa 488 GTB dopracuje za 8,2 sekundy, pričom pokračuje až k 330 km/h. Automobilka zdôrazňuje, že nový model bude mať neuveriteľne dobrý zvuk. Novinka zvládla jedno kolo na okruhu Fiorano za 1 minútu a 23 sekúnd. Ferrari Enzo potrebovalo 1 minútu a 24,9 sekundy.
Nové auto siluetou pripomína najmä Italiu, no detaily z neho robia úplne iný stroj. Vpredu zmizli krídla ohýbajúce sa podľa rýchlosti, nahradili ich veľké otvory na prívod vzduchu. Zboku padnú do očí ďalšie otvory za väčšou a nižšie umiestnenou kľučkou.
Ferrari 488 GTB - Ferrari zahodilo páčky pod volantom Zdroj: Ferrari
Najlepšiu prácu dizajnéri odviedli vzadu. Je to nový model, ale vyzerá ako predchodca. Pri priamom porovnaní sa zrazu 458 Italia tvári nemoderne. Kompletné odhalenie Ferrari naplánovalo na autosalón v Ženeve, kde prezradí aj ďalšie údaje.