Najväčšou zmenou nebudú iné tvary faceliftu. To zásadnejšie sa skrýva pod kapotou a inými karosárskymi dielmi. V prvom rade výrobca zväčšil kapacitu batérie. Má 10 kWh, z čoho 8,8 kWh je využiteľných. Doteraz to bolo 7,6 kWh a využiteľných 5,8 kWh.

S väčšou kapacitou sa predĺži dojazd na jedno nabitie podľa WLTP až na 50 kilometrov. Základ však ostáva rovnaký a zadnú nápravu roztáča elektromotor s výkonom 65 kW (88 k). Aj vďaka nemu sa na stovku hybrid dostane za 6,7 sekundy.

V elektrickom režime dokáže zvládnuť až 130 kilometrov za hodinu, pričom maximum s použitím benzínového agregátu je 202 kilometrov za hodinu. Celkový výkon systému je až 165 kW (225 k) a krútiaci moment 385 Nm. Auto využíva automatickú prevodovku so šiestimi stupňami.

Aj napriek hybridnému systému ostáva objem batožinového priestoru 400 litrov. Dôležitý je aj údaj o dĺžke nabíjania. Z prázdnej do plnej je vstavaná batéria nabitá za 3 hodiny a 15 minút.

BMW 225xe - dojazd bude 50 kilometrov Zdroj: BMW