Použitie turba do základných modelov Carrera by mohlo znamenať problém pre samostatnú verziu Turbo, lebo tá už nebude taká jedinečná. Informácie o agregátoch sú zatiaľ špekuláciami, aj keď veľmi pravdepodobnými.

Zatiaľ sa hovorí, že Carrera by mala dostať 2,7-litrový boxer s výkonom okolo 294 kW (400 k) a Carrera S využije 3,4-litrový šesťvalec, tiež s prepĺňaním. Viac informácií a detailnejšie údaje automobilka zverejní v priebehu budúceho mesiaca, pred premiérou na jesennom autosalóne vo Frankfurte.

Porsche 911 facelift - prepínač režimov ako v 918 Spyder Zdroj: Porsche

Aj napriek zmenám pod kapotou sa 911 bude výzorom naďalej podobať na všetkých predchodcov. Verzia 991.2 však dostane pár zmien, ktoré nebude až také jednoduché spozorovať. V prvom rade asi každého zaujmú svetlá s novým rozložením prvkov.

Predný aj zadný nárazník prejde jemnými retušami. Na fotkách, ktoré Porsche zverejnilo je vidno vertikálne predelenie predného nárazníka s novým tvarom. Vzadu zase do očí padnú koncovky výfuku umiestnené v strede, bližšie k sebe.

Porsche 911 facelift - predný nárazník s vertikálnym rozdelením Zdroj: Porsche

Vnútro bude ešte menej odlišné. Najdôležitejším novým prvkom bude tlačidlo na voľbu jazdného režimu umiestnené tak, aby ho mohol ovládať palec pravej ruky. Bude však súčasťou iba niektorých verzií.