Pulsar ponúkne ako vrcholnú pohonnú jednotku agregát označený ako 1,6 Dig-T. V útrobách schováva 140 kW (190 k) dosahovaných pri 5600 otáčkach motora za minútu. Krútiaci moment 240 Nm je dostupný od 2000 do 4000 otáčok.
Výkony vyzerajú lákavo a s 1300 kilogramovým autom si motor vybehne na stovku v priebehu 7,7 sekundy. Maximálne sa rýchlomer dotkne cifry 219 kilometrov za hodinu. Aj napriek všetkým dynamickým parametrom uvádza Nissan kombinovanú spotrebu 5,7 litra na sedemnástkach a 5,9 na osemnástkach.
Avšak nie je všetko zlato, čo sa leskne. Motor sme mali v redakčnom teste v dvoch rôznych modeloch. V oboch bol výborný z hľadiska výkonu, ale spotreba trochu zaostávala. V Juke má síce mať spotrebu 6,9 litra, ale redakčný test ukázal hodnoty výrazne nad 8 litrov. No a v Cliu RS bol problém, aj kvôli automatu a nutkaniu tlačiť plyn, dostať sa pod 9 litrov. Z toho vyplýva predpoklad, že Pulsar bude potrebovať minimálne 6,5 litra na sto kilometrov. Reálnejšia hodnota však bude pri sedmičke.
Vyššia spotreba by nebola až taký problém, keby palivová nádrž aj s rezervou nemala iba 46 litrov. Z 40 litrov, kým sa rozsvieti oranžové svetlo sa dá vyžmýkať, podľa papierovej spotreby až 700 kilometrový dojazd, ale realita sa bude pohybovať skôr okolo 550 kilometrov.
Nissan Pulsar DIG-T 190 - výkon zradí malá nádrž Zdroj: Nissan
Najvýkonnejší Pulsar sa už stihol ukázať aj v slovenskom cenníku. So strednou výbavou Acenta stojí 18 950 eur, pričom má vo výbave LED svetlá, chrómovú koncovku výfuku, biele prešívanie volantu a ozdobnú lištu s imitáciou karbónu.