Od svojej premiéry v roku 2010 sa dostal do fázy, kedy väčšina konkurentov prichádza s modernizáciou. Inovácia Juke nepriniesla konformné tvary. Stále bude šokovať svojim výzorom. Veľké svetlá vpredu mu ostali, rovnako ako krátka zadná časť.
Nad pútajúcimi prednými okrúhlymi svetlami nastala prvá zmena. Tou je tvar malých svetiel na kapote. Akýsi pásik nahradil tvar V, podobne ako ho má aj model 370Z. V ponuke budú konečne aj xenónové výbojky, ktoré prinesú viac bezpečnosti najmä pri jazde v noci.
Vzhľad posunuli dopredu aj bočné smerovky, ktoré sa z blatníka presťahovali do spätných zrkadiel, čím nerušia línie boku. V zadnej časti sa zmenili znova najmä svetlá. Síce tvar ostal rovnaký, ale pod krytom sú jednotlivé funkcie vyskladané z LED.
Pod prednú kapotu sa po novom dostane motor 1,2 DIG-T, nahradzujúci starší atmosférický 1,6 litrový agregát. Pohonná jednotka s priamym vstrekovaním dosahuje výkon 85 kW (115 k) a krútiaci moment 190 Nm. Spojiť sa dá s manuálnou šesťstupňovou prevodovkou, alebo s novým automatom Xtronic.
Nissan Juke Nismo RS facelift - Nismo má viac výkonu
Okrem nového tvaru zliatinových diskov a farieb sa pri aute s pohonom prednej nápravy zväčší batožinový priestor na 354 litrov. Zmeny sa dotknú aj najvýkonnejšieho modelu Nismo RS, ktorý ponúkne o 13 kW (18 k) a 20 Nm viac. Celkovo tak z 1,6 DIG-T dostane 160 kW (218 k) a 280 Nm. V alternatíve s predným pohonom ešte naviac pridá mechanický samosvorný diferenciál.
Foto - Nissan