Aby sa konečne viac nový modelový rok odlíšil dostal pár zmien. Najväčšia je vpredu, kde udrie do očí výrazne tvarovaný nárazník s hranami miesto oblín. Aj otvory sú výraznejšie, ostré črty vyzerajú ako keby z oka vypadli Lexusu LFA. Prednú masku výrobca nazval V-Motion.
Nový tvar kapoty optimalizuje obtekanie vzduchu a prispieva k stabilite vo vysokých rýchlostiach. Línie prelisov začínajú už v novej maske chladiča. Pre rok 2017 pribudla do vzorkovníka nová farba, oranžová Blaze Metallic. Okamžite sa stáva najvýraznejšou farbou v ponuke modelu.
Najväčšou zmenou bude určite interiér. Na ňom dizajnéri pracovali úplne najviac zo všetkého. Nová stredová konzola dostala väčší displej a celkovo vyzerá modernejšie ako kedykoľvek doteraz. Pocit z časti názvu GT majú umocniť komfortnejšie sedadlá a nové pádla na radenie prichytené priamo na volant.
Odhlučnenie nie je práve to, čo majitelia majú na mysli pri kúpe, o čom hovorí aj plejáda úpravcov ponúkajúcich hlučné výfuky. Aj napriek tomu Nissan použil technológiu aktívneho rušenia hluku a pridal veľa zvukovo izolujúceho materiálu. Tichšej prevádzke pomáhajú aj špeciálne sklá.
Nissan GT-R 2017 - nový interiér pôsobí jednoduchšie a zároveň modernejšie Zdroj: Nissan
Z 3,8-litrového dvojnásobne prepĺňaného motora V6 sa Japoncom podarilo vyžmýkať ešte viac výkonu. Pribudlo 15 kW (20 k). Celkovo agregát produkuje 419 kW (570 k). Dostáva sa tak do blízkosti Porsche 911 Turbo S s 427 kW (580 k). Inovované GT-R sa v ponuke má objaviť v druhej polovici tohto roka.