Nová verzia vyzerá skoro ako tá predtým, len na cestu svieti svetlami s LED. Veľmi jemne sa retuše dotkli aj zadných svetiel. Bez sporu jednou z najdôležitejších noviniek je rozšírenie vzorkovníka farieb o červenú perleť so zlatými vločkami.
Vnútri pribudla nová bledá slonovinová farba. Upravený podvozok má optimalizované stabilizátory a tlmiče. Stojí na pneumatikách Dunlop SP Sport Maxx GT600 DSST. Nové GT-R bude podávať lepšie výkony ako model 2013, ale aj tak nebolo tou hlavnou hviezdou.
Tým najväčším lákadlom v stánku Nissanu bol jednoznačne nový Nissan GT-R Nismo. Presne ten, ktorý dokázal prejsť okruh Nürburgring za 7 minút, 8 sekúnd a 69 stotín. Odveký súper, Porsche 911, verzia GT2 okruh dala za 7 minút a 24 sekúnd. Jediné Porsche, ktoré ho prekonalo je 918 Spyder s časom 6 minút a 57 sekúnd.
Michael Krumm, bývalý šampión FIA GT1, riadil monštrum, ktoré z pôvodného agregátu VR38DETT s objemom 3,8 litra a konfigurácie V6 ponúka 442 kW (600 k). Spolu s krútiacim momentom 652 Nm to stačí na výrazné prekonanie akéhokoľvek doterajšieho GT-R.
Nissan GT-R 2014 - zlaté vločky na preleťovej farbe
Zvýšeniu výkonu pomohli nové turbá, samozrejme väčšie, optimalizované palivové čerpadlo a dotiahnuté zapaľovanie. Motor nebol samozrejme jediný, ktorý prešiel vylepšovacou kúrou. Podvozok, čiže pružiny a tlmiče si na starosti zobral Bistein a pneumatiky Dunlop.
Zmeny zvonka sú súčasťou aerodynamického balíka. GT-R Nismo stojí na čiernych šesťlúčových diskoch, ktoré sú odvodené od súťažného špeciálu GT-R GT500. V Japonsku sa predaj začne už vo februári 2014, Európa si ešte pár mesiacov bude musieť počkať.
Foto - Nissan