Najúspornejšiu verziu Renaultu Twingo poháňa prepĺňaný vznetový štvorvalec 1,5 dCi. Pod prednou kapotou mestského mini alternuje v dvoch výkonových verziách 55 kW (75 k) a 66 kW (90 k).

Rozdiel hodnoty oba motory dosahujú aj v krútiacom momente. Ten kulminuje na úrovni 180, resp. 200 Nm. Podstatné je, že oba štvorvalce dosahujú rovnakú, pritom pozoruhodne nízku priemernú spotrebu – 4,1 l na 100 km v meste, 3,1 l mimo mesta a 3,4 l v kombinovanom cykle.

Na tomto výsledku participuje nielen optimalizovaný motor, ale podľa údajov výrobcu svojím dielom prispeli pneumatiky s nízkym valivým odporom a aj cielené aerodynamické zásahy. Adekvátne poklesu spotreby sa zredukovali aj emisie CO2 o celých 20 % na 90 g/km.

Zdroj: twingo

Vo Francúzsku má potenciálny zákazník pri jeho nákupe nárok na ekologický bonus 800 €.