Cestu osvetlia štandardne montované LED predné svetlá. Bystrejšie oko zbadá nový spojler nad zadným oknom a lesklú úpravu prednej mriežky. V zadnom nárazníku našli miesto štyri koncovky športového výfuku po stranách masívneho difúzora.
Nadštandardné prvky prijal aj interiér. Ale menili sa len materiály, žiadne výrazne iné tvary sedadiel či prístrojovej dosky nečakajte. Najzásadnejšie je čalúnenie kožou dvoma farebnými odtieňmi.
Porsche Cayenne Turbo S je v prvom rade o tom, čo sa skrýva pod prednou kapotou. Tróni tu inovovaný motor V8 s objemom 4,8 litra a prepĺňaním dvoma turbami. Výkon dosahuje 419 kW (570 k) a krútiaci moment 800 Nm.
Obrovské SUV s ním zrýchli na stovku za 4,1 sekundy, čo je o 0,4 sekundy skôr ako verzia bez doplneného písmena S. Maximum sa dostalo na 284 km/h a Porsche tvrdí, že na Nürburgringu auto zvládlo čas 7:59,74.
Porsche Cayenne Turbo S - stovku zvládne tesne nad 4 sekundy Zdroj: Porsche
Zastavenie obra s megalomanským výkonom zabezpečia prvé sériové desaťpiestikové strmene tlačiace na keramický systém s priemerom 420 milimetrov na prednej náprave. Zadným stačia 4 piesitky a 370 milimetrov. Turbo S sa začne predávať v druhom kvartáli tohto roka za 166 696 eur v Nemecku.