Doteraz najviac výkonu ponúkalo Audi TTS. Dvojlitrové TFSI so štyrmi valcami dosahuje 228 kW (310 k). Aj keď to nie je málo, všetci netrpezlivo očakávali ešte výkonnejšiu verziu TT RS. Päťvalcový 2,5-liter je prerobenou verziou predchodcu.
Z väčšieho objemu a počtu valcov dostala automobilka až 294 kW (400 k) pri 4000 otáčkach motora za minútu. Krútiaci moment 480 Nm je dostupný v rozmedzí 1750 a 5850 otáčok. K dosahovaniu ešte výraznejších dynamických parametrov prispieva aj zníženie hmotnosti, aj keď len o 10 kilogramov.
TT RS sa ku stokilometrovej méte dostane v priebehu 3,7 sekundy. Čas platí pre karosériu kupé. V ponuke bude aj roadster, ktorý na rovnakú cieľovú rýchlosť potrebuje 3,9 sekundy. Za rozdiel môže vyššia hmotnosť otvorenej karosérie. Základom pre maximum bude štandardných 250 km/h s obmedzovačom. Za príplatok je možné obmedzovač posunúť na 280 km/h.
Otvorená karoséria TT RS Roadster dokáže stiahnuť aj zatiahnuť strechu v priebehu 10 sekúnd. Od slabších modelov sa RS odlišuje okrem masívneho krídla vzadu aj hranatejším a väčším predným nárazníkom.
Audi TT RS - najvýraznejšou zmenou interiéru sú športové sedadlá
Vrcholný model bude stáť na 19-palcových, alebo 20-palcových zliatinových diskoch a bude mať exkluzívne dva odtiene karosérie, sivú Nardo a červenú Catalunya. Interiér bude mať aj virtuálny kokpit, čiže veľký displej miesto prístrojov pred vodičom. Ale jediný rozdiel oproti slabším modelom budú športové sedadlá.
Základné ceny, zatiaľ na nemeckom trhu, sú 66 400 eur za kupé a 69 200 eur za roadster. Prvé kusy sa k majiteľom dostanú na jeseň tento rok. Roadster letnú sezónu nestihne.