Nová verzia bude mať pod kapotou mohutný päťlitrový osemvalec s výkonom 405 kW (550 k) a krútiacim momentom nemenej zaujímavých 680 Nm. Pri spojení s osemstupňovou automatickou prevodovkou to znamená aj slušné dynamické parametre.
Na stovke je SUV v priebehu 4,5 sekundy. Ale maximálna rýchlosť nie je nemecky obmedzených 250 kilometrov za hodinu. Je trochu viac. Takýto Range Rover Velar sa dostane až ku hodnote 275 kilometrov za hodinu.
Okrem prepĺňaného motora mali konštruktéri veľa práce aj s nastavením podvozku. Automobilka tvrdí, že ladenie zabralo 63 900 hodín času. Vysokému výkonu sú prispôsobené aj brzdy. Vpredu majú priemer 395 milimetrov a vzadu ešte o jeden viac. Kvôli ušetreniu hmotnosti sú konštruované z dvoch kusov. Štandardne budú schované za 21-palcovými diskami, za príplatok za 22-palcovými.
Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic Edition - vzadu sú štyri obrovské koncovky výfuku Zdroj: Land Rover
Vozidlá sa budú od bežných odlišovať aj inými nárazníkmi. Najmä vzadu až do očí bije nový difúzor so štyrmi hranatými koncovkami výfuku.
V interiéri bude športovejší volant s hliníkovými pádlami na radenie rýchlostí. Iný povrch získali aj otočné prepínače na prístrojovej doske. V príplatkovej výbave bude figurovať aj balík karbónových doplnkov.
Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic Edition - interiér má niektoré prvky iné Zdroj: Land Rover