Opel po facelifte Corsy upravil aj športovú verziu OPC. Nová predná maska a upravené detaily sú len špičkou ľadovca. Nürburgring edition stále poháňa turbomotor s objemom 1,6 litra. Avšak v tomto prípade dosahuje 154 kW (210 k). Obyčajná Corsa OPC musí vystačiť s 141 kW (192k).
Výkonné Ople sú často kritizované kvôli horšej schopnosti prenosu výkonu na vozovku. Riešením na Corse OPC Nürburgring edition by malo byť použitie samosvorného diferenciálu a podvozku Bilstein. Spomalenie zlepšujú brzdy od Bremba.
Prenosu výkonu na cestu okrem diferenciálu pomáhajú aj pneumatiky s rozmerom 225/35 na osemnásťpalcových kolesách. V exteriéri je verzia zvýraznená logami na B stĺpikoch.
Interiér taktiež nezostal sériový. Sedadlá Recaro sú podobné tým, ktoré Ford používa vo Focuse RS. Opierky hlavy zdobí logo Nürburgring edition. Aby jazdec nezabudol, kam nastupuje, názov vidno aj na prahoch. Stredová konzola má podobne ako volant povrch s čiernou klavírnou úpravou.
Zdroj: 1
Parametre miniauta sú vynikajúce. Z nuly na sto kilometrov za hodinu sa rozbehne za 6,8 sekundy. Na dlhších rovinkách okruhov sa dostane až na 230 km/h.
Špeciálna séria je limitovaná na 500 kusov. Na nemeckom trhu je cena stanovená na 27 650 eur. Verziu Nürburgring edition bude mať aj anglická verzia, vyrábaná tradične pod značkou Vauxhall a označením VXR namiesto OPC. Možnosť voľby farby pri tejto sérii bude obmedzená na červenú Henna a zelenú Grasshopper.
Zdroj: 2
Hlavnú konkurenciu Corsy OPC predstavuje Citroen DS3 Racing, Mini Cooper S, Renault Clio RS a Volkswagen Polo GTI. Z nich má práve OPC Nürburgring edition výhodu diferenciálu s obmedzenou svornosťou.
Zdroj: 3
Foto - Opel