Zákazníkom, ktorý si objednal takýto kúsok a zúčastňoval sa na vývoji jednotlivých detailov je budeník Iron Maiden, Nicko McBrain. Práve tento kus tretej série XJ je štartom osláv päťdesiateho výročia uvedenia modelu do ponuky.
Na vozidle JLR Classic Works strávilo 3 500 hodín, pričom až 4 000 dielov bolo vylepšených, vymenených, alebo obnovených. Bubeníkove dokonalé XJ dostalo niekoľko modifikácií vzhľadu, ale aj pohonnej sústavy.
Pod kapotou je 4,2-litrový radový šesťvalec s tromi karburátormi z E-Type. Takéto usporiadanie je použité z dôvodu, že je Nickove obľúbené. Nový je aj podvozok s nastaviteľnými zadnými tlmičmi a celé auto je prispôsobené použitiu 18-palcových diskov.
Jaguar XJ6 Restomod 04 Zdroj: Jaguar Land Rover Classic Works
Úpravy karosérie zahŕňajú nové nárazníky s oblejšími tvarmi nadväzujúcimi na širšie blatníky. Dôležitým vylepšením sú LED svetlá aj s denným svietením a kľučky zo staršieho modelu série 2.
Interiér s červeným čalúnením si vyžiadal prispôsobenie penových výplní sedadiel. Drevené obloženie prístrojovej dosky je znova podľa Nickovho obľúbeného materiálu z bubnov. Na trojramennom športovom volante je maskot Eddie Growler, prvýkrát použitý na špeciálnom XKR-S z roku 2013.
Moderné tesnenia na dverách znížili hluk v interiéri. Moderné staré XJ tiež získalo lepšiu klimatizáciu, odhlučnenie a dotykový navigačný systém prepojený s 1 100-wattovou zvukovou aparatúrou. Hliníkové ovládacie prvky boli inšpirované zosilňovačmi Marshall.
Jaguar XJ6 Restomod 07 Zdroj: Jaguar Land Rover Classic Works