Auto predstavené v roku 2013 získalo hneď niekoľko cien za dizajn, čo znamená, že reálne tvary sa príliš nemenili. Ako jeden z prvých modelov získal novú kaskádovú masku chladiča, ktorú má ako prvý úplne nový model využiť Hyundai i30 tretej generácie.
LEDky na denné svietenie našli miesto v rohoch masky chladiča a nápadne pripomínajú tie, ktoré Renault navrhol pre svoje Twingo. Tak ako vpredu je inovácia najmä o nárazníku je to aj vzadu. Na plochu pribudla sivá plastová časť s integrovanými veľkými kruhovými hmlovkami. Tie by mali pripomínať kruhové segmenty LEDiek vpredu.
Zboku sú nové len tvary 14-palcových zliatinových diskov a puklíc na plechových diskoch. Omnoho viac sa udialo vnútri. Najväčšia novinka je displej v strede prístrojovej dosky, na ktorom sa dá okrem audia a navigácie zobrazovať obsah telefónu cez Apple CarPlay, či Android Auto.
Bezpečnostnú výbavu, podľa verzie, obohatí systém varujúci pred čelnou kolíziou a systém varujúci pri opustení jazdného pruhu. Druhý menovaný funguje od 50 kilometrov za hodinu.
Hyundai i10 - interiér získal dotykový displej Zdroj: Hyundai
Pre nový modelový rok s faceliftom zostávajú rovnaké agregáty v ponuke. Na výber bude litrový trojvalec a 1,2-litrový štvorvalec. Pod kapotu má potenciál dostať sa aj malý prepĺňaný litrový trojvalec, ktorý má automobilka v koncernovej ponuke s výkonom 74 kW (100 k) a 88 kW (120 k).
Reálna verejná premiéra inovovaného modelu i10 bude na autosalóne v Paríži v októbri a predaj začne hneď na to.