Na športovú nôtu hrá koncept Renault Kwid Racer. Športovejší vzhľad malého auta podporuje modrá farba s čiernymi a červenými detailami. Agresívnejšia vizáž je okrem decentných zmien na karosérii podporená aj veľkými zliatinovými diskami.

Osemnásťpalcové disky s nízkoprofilovými pneumatikami sú síce zaujímavé, ale ešte zaujímavejšie je uchytenie. Kým bežný Kwid má uchytenie tromi skrutkami, Racer dostal spolu s väčšími brzdami aj nové náboje s päťskrutkovým uchytením.

V interiéri nie je nič rovnaké ako v základných kusoch. Počet sedadiel sa znížil, lebo zadnú časť zabral rám, na ktorý sú upevnené štvorbodové bezpečnostné pásy. Športové nie sú len predné sedadlá, ale aj volant so zrezanou spodnou časťou. Potenciál sériovej výroby: 10 percent.

Druhý koncept s názvom Climber posúva Kwid do spoločnosti Dacie Sandero Stepway. Auto s témou terénu je reálne vyššie a kričí oranžovou farbou karosérie. Okrem podvozku dvihli Kwid aj masívnejšie pneumatiky.

Renault Kwid Climber - má reálnu ochranu spodnej časti Zdroj: Renault

Prekvapením je ochrana podvozku. Lemovanie karosérie je síce očakávateľné, ale tyrkysová farba ako kontrast k oranžovej pôsobí trochu zvláštne.

Renault v Indii tiež oznámil, že do Kwidu začne montovať aj nový motor, trojvalec 1,0 SCi. Podobný sa už teraz montuje do modelu Twingo v Európe. Pre indické pomery bude upravený.