Po Hybride a Turbe sa tak skončil proces modernizácie. Podobne ako verzie so slabšími motormi má aj Turbo S nový predný nárazník so zmenenými otvormi na prívod vzduchu. LED svetlomety tiež dotvárajú celkový dojem.

Väčšia zmena je vzadu. Zadné okno na piatych dverách sa zväčšilo, čo pomôže výhľadu cez vnútorné spätné zrkadlo. Zmeny sú badateľné aj na zadnom nárazníku a tiež na prítlačnom krídle. Imidž korunujú dvadsaťpalcové zliatinové disky 911 Turbo II a špeciálna farba Palladium Metallic vyhradená iba pre Turbo S.

 Úpravy sa dočkala aj pohonná jednotka. Benzínový osemvalec s objemom 4,8 litra má po modernizácii výkon 419 kW (570 k). Oproti pôvodnej alternatíve to znamená nárast o 15 kW (20 k). Najvýkonnejšia Panamera vďaka nemu dokáže vyštartovať na stokilometrovú rýchlosť za 3,6 sekundy a maximum leží v tristokilometrovej sfére, presne 309 km/h.

Ale tou najzásadnejšou zmenou, ktorú priniesol facelift je rozšírenie ponuky o predĺženú verziu. S názvom Executive ponúkne o 150 milimetrov dlhšiu karosériu. Celá pridaná dĺžka sa objavila na rázvore, z čoho profitujú cestujúci na zadných sedadlách.

Porsche Panamera Turbo S Executive - obrovská Panamera s obrovským výkonom

Oficiálne sa obnovená Panamera Turbo S aj Panamera Turbo S Executive ukáže na autosalóne v Tokiu. V Nemecku už ale figuruje v cenníkoch. Panamera Turbo S začína na 180 024 eurách a predĺžená Executive stojí 197 041 eur. Zaujímavá je cena v USA. Tam sú čísla rovnaké, ale za nimi je iná mena.

Foto - Porsche