Kým normálne má päťstovka od Abarthu 103 kW (140 k), okruhový špeciál bude mať až 140 kW (190 k). Základ zostal rovnaký, aj 190 koní pochádza z 1,4-litrového turbomotora s označením T-Jet. Agregát spolupracuje so šesťstupňovou prevodovkou a roztáča predné kolesá.
V dostupnej príplatkovej výbave je nový výkonnostný balík s pretekovým výfukom, čo auto ešte viac zrýchli. V balíku je okrem neho aj celý set 12-palcových predných brzdovýh kotúčov s plávajúcim strmeňom.
Abarth zatiaľ neprezradil detaily o aute, ale je zrejmé, že stojí na diskoch O.Z. obutých do pneumatík Michelin. Keďže má Abarth 595 OT primárne určenie na okruhoch, má aj športové škrupinové sedadlá a neprehliadnuteľný ochranný rám vzadu.
Abarth prijíma objednávky na nový model 595 OT. Majitelia staršieho špeciálu 500 Assetto Corse budú môcť svoje auto na 595 OT prerobiť. Cenové relácie automobilka zatiaľ nezverejnila.