Výzorovo je takmer rovnaký ako predchodca, ale po detailnejšom skúmaní sa dajú nájsť rozdiely. Prvým výrazným je nový odtieň žltej farby, ktorý pribudol do ponuky, rovnako ako nové disky Quartz s priemerom 16 palcov.

Predný nárazník vyzerá trochu inak a robí Twingo vizuálne širším. Je to aj z dôvodu, že LEDky na denné svietenie sú v hlavných svetlách. Vo svetlách sú zakomponované aj smerovky. Avšak hlavný luč stále pochádza z halogénových žiaroviek. Tu sa revolúcia nekoná.

Najviac vybavené verzie dokonca budú mať bočné lišty s chrómovým prvkom. V zadnej časti bude tiež motív písmena C na svetlách, rovnako ako pri dennom svietení vpredu. Výrazný pokrok vzadu je použitie tlačidla otvárania kufra umiestneného pod stieračom. Doteraz bolo až dole v nárazníku nad evidenčným číslom.

Renault Twingo - denné svietenie je integrované do hlavných svetiel Zdroj: Renault

Kvôli zníženiu koeficientu odporu vzduchu je nové Twingo o 10 milimetrov bližšie k zemi. Tento krok má prispieť aj k zníženiu spotreby. Motory sa nemenia, ostáva rovnaký atmosférický litrový trovalec a prepĺňaná 0,9-tka ako pred faceliftom. Výkonnejší motor môže mať aj automatickú prevodovku.

Vnútri je nový displej s uhlopriečkou 7 palcov. Má už systém Easy Link, o ktorom sa hovorilo už dlhšie a Renault ho vyvíjal spoločne s Googlom. Má nové a jednoduchšie rozhranie a bude stále pripojený, čo ale nie je novinka, to už bol aj TomTom Live. Bude spolupracovať s prenosom dát aj do smartfónu cez aplikáciu Easy Connect. Podpora zrkadlenia mobilu bude samozrejmosťou. Nový systém bude aj v ďalšej generácii Clia.

Renault Twingo - interiér vyzerá kvalitnejšie Zdroj: Renault