Výrazne na inovovanej verzii modelu svietia nové tvary prednej časti. Svetlomety ostávajú rovnaké, veď aj doteraz mali systém LEDky, ktoré dokázali prepínať automaticky diaľkové svetlo. Hlavným novým prvkom je teda nárazník a maska chladiča. Reálne sa toho oveľa viac nezmenilo.

Ako pri každom facelifte, aj V ponúkne nové tvary zliatinových diskov, konkrétne až 4, ale aj 4 nové odtiene lakov karosérie. V ponuke bude aj alternatívny vzhľad verzie s balíkom AMG, ktorý ešte inak mení predný nárazník a pridáva špecifickú masku chladiča.

Vnútro MPV, ako pozicuje vozidlo samotný výrobca, sa veľmi nezmenilo. Zadné sedadlá však môžu mať vetranie a masážne funkcie, rovnako ako predné. Pribudla nová farba koženého čalúnenia, ale pre všetky verzie budú nové výduchy klimatizácie s tvarom turbíny ako má aj trieda S.

Omnoho väčšie zmeny ako tie dizajnové sa udiali pod kapotou. Mercedes dal v triede V zbohom motoru OM651 s objemom 2,2 litra a ponúkne novú pohonnú jednotku OM654 s objemom dva litre. Pozitívom tejto zmeny je zníženie emisií a spotreby. Tiež má prispieť ku nižšiemu hluku a vibráciám.

Mercedes-Benz trieda V - interiér má novú hnedú farbu Zdroj: Mercedes-Benz

V ponuke bude verzia V250d s výkonom 140 kW (190 k) a krútiacim momentom 440 Nm. Tá bude mať v kombinovanom cykle spotrebu 6,3-5,9 litra na sto kilometrov. Omnoho zaujímavejší je vrchol ponuky. Bude ním nová verzia V300d s výkonom 176 kW (239 k). Krútiaci moment bude 500 Nm, ale krátkodobo sa môže zvýšiť na 530 Nm.

Pre V300d výrobca udáva rovnakú spotrebu ako pre slabší motor. Ale viac výkonu znamená lepší čas zrýchlenia na stovku. V300d to zvláda za 7,9 sekundy a maximum je na hodnote 220 kilometrov za hodinu. Výrazným pozitívom pri zmene motora je aj zmena prevodovky. Miesto sedemstupňového 7G-Tronicu bude 9-stupňový 9G-Tronic.

Rovnaké zmeny, akými prejde trieda V zasiahnu aj jej obytnú verziu Marco Polo.

Mercedes-Benz trieda V - zmeny sa dotknú aj verzie Marco Polo Zdroj: Mercedes-Benz