To, že Citan zdieľa riešenia s Renaultom Kangoo nie je tajomstvo. Aj preto má podobné motory. S príchodom nových noriem a meraní spotrieb prešiel naftový agregát 1,5 dCi výraznými zmenami už v samotnom Renaulte a tie sa pretavili do zmien pod kapotou Mercedesu.
Všetky výkonové verzie tak spĺňajú emisnú normu Euro-6d TEMP, ktorá je najnovšia dostupná. Agregát je ľahší ako bol doteraz. K tomu prispievajú odľahčené piesty, nová hliníková hlava valcov a znížená hmotnosť ventilov.
Tlak v systéme sa zvýšil z 1 600 na 2 000 barov a každý zo vstrekovačov vie pristreknúť palivo až šesťkrát za jeden cyklus. Vylepšený motor bude dostupný v troch výkonových verziách. Základná bude mať 59 kW (80 k), nad ňou bude alternatíva s výkonom 70 kW (95 k).
Mercedes-Benz Citan - nový balík červených doplnkov je za príplatok Zdroj: Mercedes-Benz
Vrcholná verzia agregátu ponúkne výkon 85 kW (115 k). Všetky verzie budú spojené so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou. Najskôr nové motory dostane osobná verzia, ale v tesnom závese bude nasledovať aj úžitková.
V ponuke modelu sa objaví aj balík RED Design Package. Ten nie je ničím iným, len vizuálnym odlíšením pomocou červených detailov na nárazníku a zrkadlách. Tento balík bude dostupný pre plechovú aj osobnú verziu.
Mercedes-Benz Citan - vzadu nad hlavou je miesta kráľovsky Zdroj: Mercedes-Benz