Sportback A7, ako aj výkonnejšia verzia S7 vyzerajú inak vďaka novej prednej maske a upravenému nárazníku. Vpredu však najväčšou lahôdkou budú svetlomety s maticovou LED technológiou. Zadné svetlá tiež nebudú bežné, smerovky v nich budú dynamické. To v praxi znamená, že nebudú blikať, ale akoby rásť podľa smeru kam auto bude odbočovať.
Okrem zadných svetiel sa v tých partiách nezmenilo mnoho, len nárazník a koncovky výfuku prešli veľmi jemným osviežujúcim procesom. Vnútro zažilo inováciu len v použitých materiáloch. Do palety farieb sedadiel pribudlo 5 nových odtieňov.
Obnovenie modelu prinieslo aj nový motor pod prednou kapotou. Objem 3 litre, označenie TDI a usporiadanie V6 sú už familiárne pre všetkých priaznivcov koncernu VAG. Ale dodatok CleanDiesel prichádza s výkonom 200 kW (272 k), alebo so zníženým 160 kW (218 k). Pri slabšej alternatíve udáva Audi kombinovanú spotrebu na úrovni 4,7 litra na sto kilometrov a emisie 122 gramov CO2 na kilometer.
Ako výkonnejšia alternatíva prichádza staršia verzia trojlitra V6, ale s dvoma turbami, ktorá ponúka 235 kW (320 k). Ako najvýkonnejšia verzia po facelifte bude S7 s benzínovým motorom V8 a objemom 4 litre. Výkon 331 kW (450 k) neznamená príliš vysokú spotrebu, lebo disponuje vypínaním valcov.
Audi A7-S7 Sportback - navigácia využíva grafický čip Nvidia Zdroj: Audi
Audi do modernizovaného kupé s viacerými dverami implementovalo aj nový navigačný systém MMI s dotykovým ovládaním. Systém využíva na lepšie grafické znázornenie procesor od Nvidie, čo je celkom zaujímavý prvok, ktorý okrem prechodov menu lepšie zobrazí aj napríklad 3D budovy v samotnej navigácii.