Najlepšie sa dá facelift rozoznať z prednej časti. Všetko sa odvíja od masky chladiča, ktorá je zmenená po vzore súčasného Auta roka, Peugeotu 3008. Tej sa prispôsobila aj kapota s hlbším zárezom smerom hore. Svetlá zostali bez zmien.

Najviac však kričí o inovovanej verzii predný nárazník. Je viac agresívny, oproti elegantným vzhľadom doteraz. Predpoklad je, že aj po facelifte budú dve verzie, rozdelené podľa toho, či má auto LEDkové predné svetlá, alebo halogénové. Zadnú časť ešte Peugeot neukázal, ale pravdepodobne sa čiastočne zmenili zadné svetlá.

Interiér zostáva rovnaký, i-Cockpit z 3008 výrobca pri modernizácii neadaptoval. To znamená, že 308 sa musi spoľahnúť na analógové ručičky tachometra a otáčkomera s menším displejom v strede. Informačno-zábavný systém v strede bude podporovať Mirrorlink, Apple CarPlay, Android Auto a o dopravné informácie sa postará TomTom Traffic.

Peugeot 308 Facelift - modernizované bude aj kombi Zdroj: Peugeot

Najdôležitejšou zmenou je však prevodovka pre naftovú verziu GT. Dvojliter s výkonom 133 kW (180 k) a krútiacim momentom 400 Nm mal doteraz šesťstupňový automat zo spolupráce s japonským Aisinom. Kým partner spolupráce zostal, nová prevodovka má až osem stupňov. Má ponúknuť hladšie radenie a lineárnejší prísun výkonu.

Peugeot 308 bude prvým autom, ktoré využije úplne nový naftový motor   BlueHDi 130 S&S. Z názvu je jasné, že bude potrebovať aj aditívum AdBlue a bude na križovatke vypínať motor. Výkon bude 96 kW (130 k). O objeme zatiaľ výrobca nič nepovedal, len o tom, že bude spĺňať emisnú normu Euro 6.c.

Zmeny platia pre hatchback 308, ale aj pre kombi 308 SW. Oba modely budú vychádzať z fabriky Sochaux kúsok od švajčiarskych hraníc.

Peugeot 308 Facelift - konečne bude mať osemstupňovú prevodovku Zdroj: Peugeot