Nové použitie legendárneho mena je v názve Eclispe Cross. Druhé slovo naznačuje, že už nepôjde o malé kupé. Je to malý crossover. Veľkostne sa prezentuje ako konkurent Toyoty C-HR, Hondy HR-V, ale aj Seatu Ateca.
Prednej časti vládne typická chrómová línia, s ktorou sa už prezentujú najnovšie verzie Outlanderu a ASX. Dizajn má nadväzovať na koncepty XR-PHEV z roku 2013 a XR-PHEV II z roku 2015. Reálne je o niečo väčší ako ASX, ale menší ako Outlander.
Vzadu je najzvláštnejším prvkom rozdelenie okna horizontálnou líniou medzi vysoko umiestnenými LED svetlami. Stierač nie je ani na jednej z častí. Podobne to má vyriešené napríklad aj nový Prius a deviata Honda Civic.
Interiér tiež pôsobí moderným dojmom a má samozrejme aj veľký displej v strede prístrojovej dosky. Ovládať sa dá dotykovou plochou za radiacou pákou. V ponuke sa objaví aj výsuvný plastový štít fungujúci ako Head-Up displej.
Mitsubishi Eclispe Cross - ovládanie je dotykovou plochou Zdroj: Mitsubishi
Základným motorom pod kapotou bude 1,5-litrový štvorvalec s prepĺňaním. Je spojená s bezstupňovou prevodovkou CVT. Naftový motor bude mať objem 2,2 litra a bude spojený s automatickou osemstupňovou prevodovkou. Oba motory budú mať pohon všetkých kolies.