Prvá verzia, tá terénna, pick-upu je naladená na terénne optimalizácie. Vidno to najmä na diskoch a pneumatikách. Dizajn ešte zmenili rozšírenia blatníkov s viditeľnými skrutkami, navijak a tiež lišta na hrane kapoty.
Ak by náhodou štandardné svetlá nestačili, pridajú sa LEDky na streche. Dôležitým vylepšením je spodná ochrana motora. Carlex tiež doplnil elektronický modulátor zvuku motora, ktorý dokáže imitovať agregát V8. Za takúto terénnu úpravu si Carlex pýta 13 995 eur. V cene je aj čalúnenie interiéru čiernou kožou a obloženie prístrojovej dosky karbónom.
Carlex Mercedes-Benz X-class Off-road 01 Zdroj: Carlex Design
O tritisíc eur viac stojí úprava zameraná skôr na cesty. Hrdo to hlásajú až 22-palcové zliatinové disky. Pod veľké disky je možné nainštalovať aj keramické brzdy. Tie ale v cene úpravy nie sú. Aj táto verzia môže mať falošný zvuk V8.
Cestná verzia pôsobí omnoho reálnejšie a viac pripomína pôvodný koncept pick-upu ako sériový model. Primontované rozšírnenie blatníkov pridáva mohutnosť, ale to hlavné je v interiéri. Športové sedadlá sú čalúnené tmavočervenou kožou s bielym lemovaním.
Rovnako červené je aj čalúnenie prístrojovej dosky. To tiež znamená, že Carlex vyriešil najmenej vizuálne prívetivú časť interiéru medzi ovládaním rádia a klimatizáciou. Interiér pôsobí hodnotnejšie a adekvátne k znaku na kapote.
Carlex si na úpravy zobral štvorvalce X250d, ale šesťvalec X350d by sa ku nim hodil viac.
Carlex Mercedes-Benz X-class Urban 01 Zdroj: Carlex Design