Obrovská predná kapota kupé bude ukrývať motor, ktorý vo svojej modifikácii bude poháňať aj AMG verziu súčasnej generácie triedy C. Agregát s označením M178 využíva usporiadanie valcov V8. Objem sa oproti predchádzajúcim modelom AMG dostal z 6,3 litra na rovné 4.

Downsizing v športovej praxi si vyžiadal použitie prepĺňania dvoma turbami. Zníženie objemu zabezpečilo aj splnenie normy Euro 6. Agregát bez náplní váži priaznivých 209 kilogramov, čo pri umiestnení ďaleko za prednou nápravou vytvára zaujímavú kombináciu.

Nízku hmotnosť sa konštruktérom podarilo dosiahnuť ľahkými valcami a kľukovými hriadeľmi. V hlavách valcov je použitá zliatina hliníka obsahujúca zirkón, čo optimalizuje teplotné pomery vo valci v priebehu spaľovania. Zníženie strát pri trení má zabezpečiť špeciálna vrstva vo valcoch.

Ale najdôležitejšou prezradenou veličinou je určite výkon. Ten dosahuje 375 kW (510 k) pri 6250 otáčkach.   Krútiaci moment tiež nezostal pozadu a vrcholí pri 4750 otáčkach maximálnou hodnotou 650 Nm.

Mercedes AMG GT - jeden človek spraví jeden motor Zdroj: Mercedes-Benz

Celkový vzhľad nového dvojsedadlového kupé Mercedes predvedie bližšie k oficiálnemu predstaveniu na jeseň. Oproti SLS AMG však podľa všetkých dostupných informácií stratí charakteristické vyklápacie dvere označované ako Gullwing.