Najvýkonnejší model má štandardne pohon všetkých štyroch kolies, ale po zadaní správnej sekvencie tlačidiel a nastavení sa stane čistou zadokolkou. Niečo podobné sú cheaty na hry. Mercedes ponúka cheat na úpravu jazdných vlastností.

Najskôr treba vypnúť ESP, nastaviť prevodovku do manuálneho režimu, zapnúť celkový režim Race a auto prestane využívať pohon prednej nápravy. Auto si tak zachová charakteristiku predchodcov, ale v bežnom nastavení ponúkne istotu pohonu všetkých kolies.

Kapota ukrýva štvorlitrový osemvalec s dvoma turbami. Výkon sa dostal na 450 kW (612 k) a krútiaci moment na extrémnu hodnotu 850 Nm. Prenos má na starosti aj deväťstupňová automatická prevodovka s dvomi spojkami. Okrem nej príde vhod aj elektronicky riadený zadný samosvorný diferenciál a dynamické uchytenia motora.

Mercedes-AMG E63S T - na stovke je skôr ako Ferrari Enzo Zdroj: Mercedes-Benz

Kombi s obrovským, 640-litrovým kufrom zrýchli na stovku len za 3,5 sekundy. Tým prekonáva aj hyperauto Ferrari Enzo, ktoré potrebuje o desatinu sekundy viac. A je rýchlejšie aj ako AMG GT S, ktoré na rovnakú rýchlosť potrebuje 3,8 sekundy. Mercedes obmedzil maximálnu rýchlosť na 290 km/h, o 10 km/h menej ako má sedan.