Polčas pôsobenia na trhu prináša zmeny. Najviac ich je v prednej časti, kde sa dá pozorovať nová maska vyžadujúca zmenený nárazník. Pri verzií bez balíka AMG trochu zvláštne pôsobia okrúhle hmlové svetlá. Vonkajších zmien z iných pohľadov je menej, vyniknú najmä nové tvary zliatinových diskov.
Zaujímavým faktom je, že bez výrazných zmien len hrou s detailami sa podarilo Mercedesu zlepšiť aerodynamický odpor modelu GLA. Koeficient klesol z 0,29 na 0,28.
Najzásadnejšie sa inovácia prejavila v interiéri. Osempalcový displej s veľkým rozlíšením nie je dotykový, lebo sa ovláda kolieskom na stredovej konzole. Vylepšenie sa dotklo aj okrúhlych prístrojov pred vodičom. Na trhoch, kde je funkcia dostupná sa dá využiť aj Android Auto v sériovej výbave.
Ponuka agregátov zostáva, ale pribudne nová možnosť. Bude sa skrývať pod označením GLA 220 4Matic. Keďže absentuje d, jedná sa o benzínovú motorizáciu. GLA 220 sa zaradí medzi GLA 200 (115 kW/156 k) a GLA 250 (155 kW/211 k).
Mercedes-AMG GLA45 - AMG bude mať tiež nové disky
Nové GLA 220 4Matic bude mať prepĺňaný dvojliter so štyrmi valcami. Bude dostahovať výkon 135 kW (184 k) a krútiaci moment 300 Nm. Vizuálne sa zmení aj vrchol ponuky, AMG GLA45. Na začiatok predaja inovovaného modelu bude dokonca podporené verziou GLA 45 Yellow Night Edition so žltými akcentami na čiernej karosérii a aj v interiéri.