Verzia s R v názve bude vrchol ponuky. Pod kapotou bude mať rovnaký agregát ako AMG S63. Dosahovať bude 430 kW (585 k) a 700 Nm. Výkon je výrazným posunom oproti 375 kW (510 k) a 650 Nm GT S a oproti 340 kW (462 k) a 600 Nm základného GT.

Na zadnú nápravu prechádza výkon sedemstupňovou automatickou prevodovkou. Sedmička je kratšia kvôli lepšej akcelerácii. Ubudlo až 0,2 sekundy zo zrýchlenia na stovku. A maximálna rýchlosť stúpla o 8 km/h. Údaje sú 3,6 sekundy a 318 km/h.

GT R je až o 5 centimetrov širšie a vpredu sa prezentuje maskou AMG Panamericana odkazujúcou na pretekárske vozidlo GT3. Spodok vozidla dostal do krytu aktívnu karbónovú časť, ktorá po vysunutí smerom dole stabilizuje auto vo vyšších rýchlostiach.

Mercedes pre GT R zvolil špeciálnu matnú zelenú farbu, AMG green hell magno. Hmotnosť auta klesla až o 90 kilogramov, za čím stojí aj výfukový systém a kované disky kolies s priemerom 19 palcov vpredu a 20 vzadu.

Mercedes-AMG GT R - štvorliter má viac výkonu

Vnútri je štandardne dvojica AMG performance športových sedadiel s kožou Nappa a mikrovláknom Dinamica. Príplatkovo sú žlté bezpečnostné pásy. Mercedes-AMG GT R je modelovým rokom 2018, čo znamená, že predaj by mal začať v druhej polovici budúceho roka.