Motor v AMG GT53 je, v základe, rovnaký ako má aj nový model GT43. Radový šesťvalec má objem tri litre. A je jasné, že bude mať menej výkonu ako má v aute s vyššou číslicou. Štvordverové kupé má v najslabšej verzii výkon 270 kW (367 k) a krútiaci moment 500 Nm.
Oproti 53-ke to je o 50 kW (68 k) a 20 Nm menej. Zníženie výkonu spôsobilo predĺženie času potrebného na dosiahnutie stokilometrovej rýchlosti. AMG GT43 to zvláda za 4,9 sekundy, čo je o 4 desatiny horší čas ako má výkonnejší model. O 10 km/h sa znížilo aj maximum, GT43 dosiahne 270 kilometrov za hodinu.
Mercedes-AMG GT43 4Matic 4-door - tvar diskov je retro Zdroj: Mercedes-Benz
Obe šesťvalcové verzie sa spoliehajú na pohon všetkých kolies 4Matic a deväťstupňovú automatickú prevodovku. Dočasne je dostupný aj elektrický kopanec z elektromotora, ktorý pridáva 16 kW (22 k) a 250 Nm.
Dôležitou zmenou je aj cena. Najslabší model bude stáť v Nemecku 95-tisíc eur, čo je o 15-tisíc menej ako verzia s výkonnejším radovým šesťvalcom. Mercedes už prijíma objednávky a do špecifikácie je možné zahrnúť presne tie isté prvky ako má AMG GT53.
Mercedes-AMG GT43 4Matic 4-door - motor má 270 kW Zdroj: Mercedes-Benz