Doteraz bol najvýkonnejšou pohonnou jednotkou GLB motor schovávajúci sa za číslom 250. Nová verzia GLB35 s motorom s A35 ponúkne ešte vyšší výkon. Dvojliter s prepĺňaním dokáže na stovku zrýchliť za 5,2 sekundy a maximum je obmedzené na 250 kilometrov za hodinu.
Aby sa dynamické parametre dostali do praxe, potrebuje sedemmiestne SUV výkon 225 kW (306 k) a krútiaci moment 400 Nm. Agregát spolupracuje s osemstupňovou dvojspojkovou prevodovkou a pohonom všetkých kolies 4Matic.
Z ponuky režimov vypadol režim Eco, ale pribudol režim Slippery pre podmienky s mokrým, prípadne inak klzkým povrchom. Ten režim je vhodný aj prípade jazdy mimo spevnených ciest. Tomu pomáha určite aj plastovanie karosérie, o ktorú sa netreba toľko báť.
Mercedes-AMG GLB35 - stále má 7 miest Zdroj: Mercedes-Benz
Pre GLB35 vyladili v AMG aj podvozok. Nové sú kompletné ramená a stabilizátory, ktoré znižujú náklony a pomáhajú dosahovať väčšie preťaženia v zákrutách. Väčšie brzdy zase spôsobujú, že GLB35 dokáže zastaviť bez problémov. Ovládanie zasa zlepší nový systém riadenia.
AMG pridalo aj vizuálne prvky na odlíšenie. Okrem nárazníkov a diskov s priemerom 20 a 21 palcov je najvýraznejšou zmenou maska chladiča. Tá je z veľkých AMG a má označenie Panamericana, čo naznačuje vertikálne rebrovanie.
Vnútro modelu si teda zachováva sedem miest, ale zároveň pridáva športovo vyzerajúce prvky. Takým je napríklad zrezaný volant, či sedadlá s výraznejším bočným vedením. V ponuke bude nová verzia už začiatkom roka 2020.
Mercedes-AMG GLB35 - volant má zrezanie v spodnej časti Zdroj: Mercedes-Benz