Automobilka zvolila na prezentačné fotografie výraznú žltú farbu. Lepšie tak vyniknú prvky čiernej farby v prednom nárazníku, na prahoch a vzadu. Ku celkovému dynamickému vzhľadu prispievajú aj disky kolies s viaclúčovým usporiadaním. Tie však môžu byť vymenené za iné, Mercedes v tomto nikdy nesklame a ponuka diskov býva naozaj široká.
Vnútro ponúkne všetko to, čo aj bežné verzie, ale v MBUX pribudne nová sekcia špecifická pre AMG. Zobrazí preťaženia, okruhové informácie a iné atribúty, ktoré sú v bežnom Áčku úplne zbytočné. Do rodiny AMG malého zástupcu pasuje aj volant s prepínačom režimov a tiež výrazne športové predné sedadlá. Výrazne však pocit z auta zmení možnosť použiť rozšírenú realitu na head-up displeji. Vtedy to vyzerá ako keby boli navigačné informácie priamo zakomponované do okolia.
Dôležitým prvkom je motor. Ten má objem 2 litre a štyri valce. Spolupracuje so sedemstupňovou dvojspojkovou prevodovkou. Bežne je A35 predokolkou, ale v prípade klzkého povrchu, či iných zhoršených podmienkach dokáže dozadu poslať až polovicu výkonu.
Mercedes-AMG A35 - zadné krídlo je naozaj výrazné Zdroj: Mercedes-Benz
Motor ponúka výkon 225 kW (306 k) pri 5 800 otáčkach za minútu. Krútiaci moment prichádza s maximálnymi 400 Nm už pri 4 000 otáčkach. Štvorkolka pomáha preniesť výkon na cestu, čo sa prejavuje zrýchlením na stokilometrovú rýchlosť v priebehu 4,7 sekundy. Maximum je tradične obmedzené na 250 kilometrov za hodinu.
Výkon krotia väčšie brzdy. Vpredu majú priemer 350 a vzadu 330 milimetrov. Ventilované a vŕtané kotúče majú strieborné strmene, ktoré brzdy odlišujú od tých na bežných modeloch, keby si náhodou niekto nevšimol ich veľkosť.
Naživo sa nový malý model AMG ukáže na autosalóne v Paríži začiatkom októbra a prvé dodávky zákazníkom majú byť v januári 2019.
Mercedes-AMG A35 - interiér získal nové funkcie displeja Zdroj: Mercedes-Benz