Najmenší sedan od Mazdy je priamy príbuzný malého hatchbacku 2 a miniSUV CX-3. Dizajnové prvky zadnej časti zodpovedajú tým, ktoré sú použité na väčších sedanoch automobilky. Malé sedany v Európe príliš veľký trh nemajú, preto sa s modelom 2 Sedan Mazda sústredí na ázijské trhy.

Zacielenie na východné trhy podporuje aj predstavenie na autosalóne v Thajsku. V našich končinách najväčší úspech v triede žal Renault Thalia. V súčasnosti u nás v danej veľkostnej kategórii vedie Škoda Rapid, a za ním je tiež auto pod krídlami Renaultu, Dacia Logan.

Vnútro sa od hatchbacku s číslom 2 vôbec nezmenilo. Teda hlavne pri pohľade na prístrojovú dosku. Aj keď Mazda neprezradila rozmery novej verzie, pri pohľade zboku vyzerá, že má predĺžený rázvor, čo by mohlo priniesť viac priestoru pre pasažierov vzadu.

Automobilka potvrdila dva motory pod kapotou. Benzínový motor prichádza s objemom 1,3 litra a tradičnými štyrmi valcami. Zaujímavejším je však motor spaľujúci naftu s názvom 1,5 Skyactiv-D. Ten ponúkne až 77 kW (105 k) a 220 Nm.

Mazda 2 Sedan - v sedane by malo byť viac miesta Zdroj: Mazda

S naftovým motorom sa malý sedan od Mazdy uspokojí s 3,4 litrami paliva na sto kilometrov. Emisie CO2 sú na hodnote 89 gramov na kilometer. Začiatkom roka 2015 sa Mazda 2 Sedan začne predávať v Thajsku. Existuje však šanca, že sa objaví aj v Austrálii a následne aj v Európe.