V modelovom roku 2015 ponúkne sedan aj kombi vyššej strednej triedy zmenenú vizáž. Oživenie prednej masky nie je tak do očí bijúce, skôr zaujmú prepracované predné reflektory. Oba prvky si však vyžiadali modifikáciu predného nárazníka.
Zadná časť tiež nezostala nedotknutá. Koncové svetlá získali nové línie, ale iba v usporiadaní jednotlivých prvkov. Celkový tvar sa nezmenil. Konštruktéri v Audi prerobili aj koncovky výfuku, ale to si všimne málokto.
Pozitívom bez pochýb bude možnosť priplatiť si za full LED svetlá, alebo dokocna LED s maticovým systémom využívajúce aj dynamické rozsvecovanie smerových reflektorov. Podobné usporiadanie má aj väčšie Audi A8. Z lacnejších áut disponuje postupným rozsvecovaním smeroviek Citroën DS3 po facelifte.
Omnoho viac sa oživenie modelu prejavilo pod prednou kapotou. Každý z troch motorov TFSI a piatich TDI spĺňa emisnú normu Euro 6. Nový prírastok, 1,8 TFSI Ultra spotrebuje v kombinovanom cykle iba 5,7 litra benzínu na sto kilometrov.
Z verzií Ultra sa pod kapotu ešte dostane naftový agregát 2,0 TDI s výkonom 110 kW (150 k), ktorému stačí iba 4,2 litra na sto kilometrov aj napriek veľkosti auta. Naviac prichádza s plastovými pružinami vystuženými sklenými vláknami. Okrem zvýšenia výdrže znižujú hmotnosť o 4,4 kilogramu.
Audi A6 - facelift sa dotkol aj koncoviek výfuku Zdroj: Audi
V ponuke A6 bude aj vyšperkovaný šesťvalec 3,0 TDI buď s 160 kW (218 k), alebo s 200 kW (272 k). Jeho verzia s dvoma turbami ponúkne dokonca až 240 kW (326 k). Krátkodobo sa dostane na 255 kW (346 k).
Agregát v S6 a S6 Avant, 4,0 TFSI na všetky kolesá cez pohon Quattro posunie 331 kW (450 k). Oproti všetkým ostatným verziám vytŕča výkonom RS6 Avant s 412 kW (560 k), čo znamená stovku za 3,9 sekundy.
Facelift sa neodrazí iba na sedane a kombi, ale aj na modeloch S6 s oboma karosériami a tiež RS6 Avant. Bokom nezostane ani terénnejšie vyzerajúci Allroad.