Nová a zároveň slabšia verzia využije rovnaký agregát ako menšie SUV NX200t. Agregát s objemom dva litre, prepĺňaním a štyrmi valcami má samotný hmotnosť iba 160 kilogramov. Sériovo je kombinovaný s automatickou osemstupňovou prevodovkou Sport Direct Shift.

Štvorvalec vyprodukuje 180 kW (245 k) a 350 Nm. Stovka sa pri kupé stáva záležitosťou 7,5 sekundy. Maximálne dosiahne ručička rýchlomera na métu 230 km/h. Výrobca pri ňom udáva kombinovanú spotrebu 7,2 litra na sto kilometrov a emisie 166 gramov CO2 na kilometer.

Už základý model RC200t má systém voľby jazdného režimu s možnosťami Snow, Eco, Normal a Sport. Názvy hovoria sami za seba. Lexus sa pýši nastavením elektronického posilňovača riadeniam ktorý by mal poskytovať aj spätnú väzbu.

V ponuke bude aj verzia F Sport s jemne zmenenou vizážou. Lenže tá nebude najdôležitejším prvkom.   Na zadnej náprave bude totiž diferenciál Torsen s obmedzenou svornosťou. Prejaví sa najmä pri ostrých výjazdoch zo zákrut, kde by normálny diferenciál poslal všetok krútiaci moment na jedno koleso, teda to vnútorné.

Pikoškou pri F Sport bude aj systém Lexus Dynamic Handling, ktorý bude natáčať zadné kolesá pre zlepšenie ovládateľnosti. Pri rýchlostiach do 80 km/h sa zadné kolesá budú natáčať proti natočeniu predných kolies a pri vyšších rovnakým smerom.

Do európskych showroomov  RC200t dorazí koncom roka.