Vizuálne je najviditeľnejšie spojenie dvoch segmentov predných svetiel do jedného. Hlavné svetlomety majú teda integrované denné svietenie a kompletne využívajú LED na každý druh potrebného svetla.

Aj vzadu sa zmenili svetlá. Sú širšie a tiež kompletne využívajú LEDky.   To sú ale detaily, ktoré RC F zdieľa s obyčajnými modelmi. Reálne má však RC F širší bodykit a pôsobí mohutnejšie ako klasické kupé, ktoré majú slabšie motory.

Práve motor je akýmsi klenotom auta. Má objem 5 litrov, osem valcov a atmosférické plnenie. Výkon dosahuje až 355 kW (482 k), čo predstavuje nárast presne o 5 konských síl. O niečo poskočil aj krútiaci moment, na 535 Nm. Aj tu pribudlo iba 5 jednotiek. Agregát je stále spojený s osemstupňovou automatickou prevodovkou.

Lexus RC F Track Edition - schudlo až 30 kíl Zdroj: Lexus

Stokilometrovú rýchlosť, po miernom odľahčení novým nasávacím potrubím a ľahším kompresorom klimatizácie, dosiahne RC F za 4,3 sekundy, čo je o 0,2 sekundy skôr ako verzia pred modernizáciou. Dôležitým prvkom, nielen pri zrýchlení, bude použitie nových pneumatík Michelin Pilot Sport 4S navrhnutých špeciálne pre toto auto.

V ponuke modelu sa objaví aj alternatíva nazvaná Track Edition. Motor bude mať navlas rovnaký, ale pár zmien ponúkne. Budú nimi karbónové diely kam len oko dohliadne. Sú z neho kapota, strecha, zadné krídlo, či element nahradzujúci zadné sedadlá. Aj vďaka ľahkým kolesám od BBS sa podarilo tejto verzii ušetriť takmer 30 kilogramov hmotnosti.

Lexus RC F Track Edition - interiér je rovnaký Zdroj: Lexus