Spojenie so súčasnosťou vyjadruje predná maska v tvare presýpacích hodín, len tie tvary nie sú rovnomerné ako pri niektorých súčasných modeloch. Veľa detailov však LC500 preberá z konceptu LF-LC. Okrem masívnej masky s štruktúrovanou mriežkou sú vpredu aj naozaj zložito vyzerajúce Full LED svetlá.
Krátke previsy a nízko položená kapota zboku vytvárajú dojem ešte väčšej dynamiky. Vzadu kričí výrazný integrovaný spojler. Zložité tvary svetiel sú aj vzadu. Koncovky výfukov sú, podľa najnovších trendov, schované za štýlovými prieduchmi nárazníku.
Interiér LC500 sa vymyká fádnemu štandardu hlavne použitím bledej hnedej na všetkých paneloch. Tie sa dajú špecifikovať aj do menej kričiacich farieb. Ďalšou zaujímavou dizajnérskou hračkou sú páčky po bokoch krytu združeného prístroja pred vodičom. Tým napravo sa nastavuje podvozok a naľavo určuje, ktoré asistenčné systému sú aktívne.
Vozidlo má mať ideálne rozloženie hmotnosti, na čo konštruktéri prihliadali aj pri umiestnení sedadla vodiča. Je čo najviac pri ťažisku vozidla. Runflat pneumatiky sú použité hlavne kvôli zníženiu hmotnosti a batéria putovala do kufra, kvôli spomenutému rozloženiu.
Lexus LC500 - najzaujímavejšie tvary sú na dverových výplniach Zdroj: Lexus
LC500 má päťlitrový motor V8 z RC-F a GS-F. S atmosférickým plnením dokáže vyvinúť 351 kW (477 k) a 530 Nm. Pre veľké kupé to znamená stovku za 4,5 sekundy. Môže za to aj nová desaťstupňová automatická prevodovka s dvomi spojkami. Je dokonca menšia ako osemstupňové prevodovky.