Číslo v názve nehovorí o objeme. Dôležité sú písmená. Prvé dve sú jasné, posledné označuje hybrid. LS500h využije rovnaký systém ako kupé LC500h. Oba modely majú najnovšiu verziu Multi Stage Hybrid, ktorý má automobilka k dispozícii.
Systém umožňuje veľkej limuzíne využiť elektrickú energiu na jazdu až do rýchlosti 140 kilometrov za hodinu. Lexus tvrdí, že vylepšil reakciu auta na plyn a znížil otáčky pri vysokých rýchlostiach na diaľnici.
Pohon využíva dva elektromotory a jeden spaľovací agregát. Spaľovacia časť systému má formu 3,5-litrového benzínového šesťvalca. Štvorstupňové radenie je vraj pocitovým ekvivalentom desaťstupňového automatu v LS500 bez malého h na konci.
Výkon spaľovacieho motora bude 220 kW (300 k) a elektromotory pridajú 44 kW (60 k). Celkový výkon tak je 264 kW (360 k). Batérie sú Li-Ion a štvorstupňový automat je kombinovaný s bezstupňovým CVT. Aj preto systém automobilka označuje ako viacúrovňový hybrid.
Lexus LS500h - celkový výkon je 360 koní Zdroj: Lexus
Na trhu sa Lexus LS500h musí stretnúť s BMW 740e a s Mercedesom S500 Plug-In Hybrid. Lexus LS500h bude samozrejme možné nabíjať z elektrickej siete, keďže je tiež plug-in hybridom.