Sedan vyššej strednej triedy, Lexus GS, ukázal na autosalóne v Detroite konkurenta pre takých rivalov ako Audi RS6, BMW M5, či Mercedes-Benz E63 AMG. Medzi tých, ktorí budú stáť proti novému GS-F sa dá zaradiť aj Cadillac CTS-V.

Všetci konkurenti využívajú agregáty s prepĺňaním, či už turbom, alebo kompresorom. Lexus ide inou cestou a pod prednou kapotou nového športového sedanu našiel miesto atmosférický benzínový osemvalec s objemom päť litrov.

Veľký motor V8 príde s výkonom 348 kW (473 k) a krútiacim momentom 527 Nm. Prostredníctvom osemstupňovej automatickej prevodovky bude poháňať zadné kolesá. Možnosť radenia pádlami pod volantom ostane.

Kvôli lepším reakciám pribudne diferenciál TVD (Torque Vectoring Differential) s tromi režimami: Standard, Slalom a Track. Automobilka sľúbila aj tuhšie nastavenie podvozku a spevnenú karosériu.

Lexus GS-F - športové sedadlá s výrazným tvarovaním Zdroj: Lexus

GS-F nebude vyzerať tak ako ostatné modely. Odlíši sa najmä ostrejšou prednou maskou s obrovským otvorom na prívod vzduchu k motoru a LED svetlami. Zboku pribudnú žiabre na odvetranie bŕzd a upravené kryty prahov. Vzadu zase padnú do oka decentný spojler a štyri koncovky výfuku s tradičným rozmiestnením odkazujúcim na IS-F. Vnútro sa odelo do dvojfarebnej kombinácie a prináša športovo tvarované sedadlá s kontrastným prešívaním a karbónové prvky obkladu prístrojovej dosky.