Najnovším prírastkom aj pre Európu, je sedan GS. Obrovský otvor na prívod vzduchu v prednej časti už je akousi samozrejmosťou. Pribudnú aj bi-LED svetlá vpredu, rovnakú technológiu využívajú zadné.

Okrem toho, že pribudne pár farieb a zväčšené displeje vo vnútri bude jedna novinka aj pod kapotou. Bude ňou motor s označením 200t, ktorý už funguje v modeloch NX a RC. Ponúkne výkon 180 kW (245 k) a krútiaci moment 349 Nm.

Lexus GS - zozadu nie je príliš veľa zmien Zdroj: Lexus

Na relatívne malom GS pôsobí maska ešte stále celkom decentne. Otáznejšie je to s obrovským SUV LX. Kým ani do faceliftu nevyzerala luxusná verzia najväčšieho Landcruiseru práve lákavo, facelift mu pridáva osobitejší a nezameniteľnejší výzor.

Na veľkom aute nemôže byť malá maska a nový tvar na LX je priam megalomanský. Neprajníci o nej už teraz hovoria ako o najväčšom strúhadle na syr v histórii výroby automobilov. Aspoň, že všetky predné svetlomety využívajú LEDky.

Lexus LX - na veľkom aute musí byť aj veľká maska Zdroj: Lexus

Vzadu sa pár nepozorovateľných detailov pomenilo na nárazníku a na svetlách, tiež s LEDkami. Vo výbave sa objaví head-up displej, či bezdrôtové nabíjanie kompatibilných mobilných telefónov. V balíku Luxury budú aj ventilované a vyhrievané sedadlá. V ponuke zostane jeden motor verzie LX 570 s ôsmimi valcami a výkonom 286 kW (383 k). LX sa do Európy nedostane a zostane v ponuke primárne v USA a Kanade.