Úpravy áut s takou históriou ako práve Land Rover Defender môžu skončiť buď katastrofou, alebo zaujímavou kreáciou. Výtvor od Kahn Design sa radí do druhej kategórie. Najzásadnejším prvkom je však nečakane látka v interiéri.
Interiér legendárneho off-roadu sa po úprave zmenil. Na prístrojovej doske si svoje miesto našla stredová konzola nalakovaná klavírnou čiernou. Čalúnenie predných a zadných športových sedadiel kožou je doplnené látkovými detailmi. Nie z hocijakej látky, ale s tvídu s názvom Harris Tweed. Hovorí sa, že práve toto je šampanské medzi látkami.
Detaily sa tiež neschovali pred dizajnérmi úpravcu. K celkovej čiernej farbe interiéru pôsobia kontrastne bezpečnostné pásy a otáčkomer, ktoré sú červené. Povinné detaily ako hliníkové pedále tiež nezostali ležať na polici v dielni.
Legenda nezostala ani bez vonkajších úprav. Rozšírenie lemov blatníkov, používané pri off-roadoch je posunuté do vyššej ligy celkovým rozšírením zadných aj predných blatníkov. Kapota pôsobí zvláštnejšie kvôli špeciálnemu hrbu. Znova sa kládol dôraz aj na detaily. Preto sú všetky mriežky vymenené za nové a auto stojí na 18-palcových kolesách s jednoduchým názvom 1983.
Kahn Design nechal pohonnú jednotku v sériovom stave. Štvorvalec s objemom 2,2 litra produkuje rovnakých 90 kW (122 k) ako pred úpravou. Tiež spojenie so šesťstupňovou mechanickou prevodovkou ostalo zachované.
Defender nie je jedinou skúsenosťou firmy s terénnymi vozidlami. Okrem celého programu Land Roveru totiž upravuje aj Jeepy Wrangler.
Foto – Design Kahn